No us perdeu la nova Biblioplatja!

In Activitats, Actualitat infantil, Noticies

Un estiu més la Biblioplatja Carme Romaní acosta la cultura a la platja i ja en van trenta! Enguany però canviem de localització, la Biblioplatja estarà situada al Passeig Marítim, 133 i obrirà les seves portes del 7 de juliol al 26 d’agost.

Us esperem de nou per gaudir de l’estiu amb tots vosaltres! De dilluns a divendres de 17 a 20.30 h podreu gaudir d’una selecció de novel·la, diaris i revistes, i llibres per a infants, que us podreu endur a casa o bé consultar a la biblioteca. A més podreu gaudir de moltes activitats familiars gratuïtes per a tothom!

De dimarts a dijous activitats familiars sense inscripció prèvia i amb aforament limitat a les 19 h. Els dilluns us trobareu amb una exposició de llibres infantils relacionats amb una temàtica i els divendres podreu pintar uns dibuixos ben bonics sobre aquest mateix tema. Els infants han d’estar acompanyats d’un adult.

Si voleu saber el programa d’activitats complet ja podeu consultar-lo clicant al següent enllaç:

Programa d’activitats de la Biblioplatja 2022