Llibre de la setmana: “Los colores del adiós”
Inteligencia artificial; Pícnic con Anna; Música fraternal; El amuleto; Hija querida; En verano en la isla; Daniel, my brother; Manchas de la edad; Aniversario.
A Los colores del adiós (Anagrama) l’escriptor Bernhard Schlink (El lector, 1995) recull nou relats removedors, escrits amb una prosa senzilla amb referències literàries i filosòfiques incloses, sobre les coses importants de la vida, per molt relativa que sigui l’etiqueta d’important, i les actituds i emocions que aquestes generen en l’individu.
Els fills, la família, la tribu, el sexe, el pas del temps; i la ruptura, la mort i el comiat. Una escala sentimental segons intensitat, expressada o retinguda, com la diversitat gradual de colors.
Cliqueu aquí si voleu veure les obres de l’autor que tenim a la Biblioteca.