Agenda d’activitats de març

 In Activitats, Noticies

Us presentem la programació d’activitats del mes de març. Com és habitual, hi ha activitats de tot tipus per a tots els públics i edats: tertúlies literàries, presentacions, tallers de salut, de cuina, de manualitats, hores del conte, etc.

Com sempre, les que son amb inscripció us hi podeu apuntar per qualsevol dels mitjans habituals, és a dir, al telèfon 936369697, a l’e-mail b.castelldefels@diba.cat o a través del formulari del web. Al següent enllaç us podeu descarregar l’agenda:

Agenda d’activitats de març

Aquest mes seguim amb les 9es Jornades de Vida Sana. De les quals us destaquem les següents activitats:

Dimecres 16 a les 19 h. Parlem de “Posar llum per un estil de vida sense tòxics: alimentació, llar i higiene” a càrrec de Marta Vergès, dietista, divulgadora de vida saludable i conductora del programa de TV3 “Dilluns començo”. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dilluns 21 a les 19 h. Parlem de “Moviment i salut. La importància d’un estil de vida actiu” a càrrec de Mireia Grossman, fisioterapeuta i divulgadora de salut. Cal inscripció prèvia. Espai Margarida Xirgu.

Dissabte 26 a les 12 h. Taller de cuina “Cake saludable de poma” a càrrec d’Espai de cuina SU2311. Infants a partir de 8 anys. Cal inscripció prèvia. Sala taller infantil.

I no us perdeu el proper dilluns 28 de febrer a les 19h al Teatre Plaza la inauguració dels actes del 10è Aniversari de la Biblioteca amb la conversa literària amb la Irene Vallejo, la coneguda autora de El infinito en un junco.

Recommended Posts

Comenceu a escriure i presioneu entrar per buscar

X