Petits cinèfils: “Pippi i el Senyor Sense Son”

 In Actualitat infantil, Noticies

Enguany donem continuïtat a unes sessions de foment del cinema entre els més petits. Un divendres al mes tenim el Cicle Petits Cinèfils, sessions recomanades per a famílies amb infants a partir de 3 anys on es projecten petites joies del cinema en format, majoritàriament de curts o llargmetratges de durada inferior a 1 h.

Aquest divendres 26 de novembre a les 17.30 h veurem Pippi i el Senyor Sense Son d’Edmunds Jansons (54 min). Recomanat per a infants a partir de 3 anys. Amb la participació de Rita & Luca Films. Espai Margarida Xirgu. Apunta-t’hi!

 Aquest any tot va malament. A la vida de Pippi ha aparegut un germanet que tot ho posa potes enlaire. Amb l’ajuda dels seu amic imaginari, el Senyor Sense Son, crearà un pla per salvar les vacances de Nadal.

Com viuen els nens i les  nenes l’arribada d’un nou germanet? Vine a descobrir aquesta història  carregada de valors per als més petits.

Us deixem amb el tràiler de la pel·lícula:

Recommended Posts

Comenceu a escriure i presioneu entrar per buscar

X