Agenda d’activitats d’abril

 In Activitats, Noticies

Us presentem la programació d’activitats del mes d’abril. Com és habitual, hi ha activitats de tot tipus per a tots els públics i edats: tertúlies literàries, presentacions, tallers de salut, de cuina, de manualitats, hores del conte, etc.

Com sempre, les que son amb inscripció us hi podeu apuntar per qualsevol dels mitjans habituals, és a dir, al telèfon 936369697, a l’e-mail b.castelldefels@diba.cat o a través del formulari del web. Al següent enllaç us podeu descarregar l’agenda:

Agenda d’activitats d’abril

Algunes de les activitats segueixen utilitzant els canals virtuals de Youtube i Instagram Live.

La biblioteca té actiu un protocol de mesures de seguretat covid-19 que podeu consultar aquí. Si teniu cap dubte o consulta, ens la podeu fer arribar per correu, telèfon o presencialment.

Esperem que sigui una bona notícia també per vosaltres i us animeu a participar novament de les activitats!

Recommended Posts

Comenceu a escriure i presioneu entrar per buscar

X