Llibre infantil de la setmana: “Cuentos criminales”

In Noticies, recomanacions

Pedro Mañas ens endinsa en el meravellós món del detectiu del carrer amb aquesta aventura en la qual seguirem els passos de l’inspector Archibald Wilson, llicència núm. 2.506. Un recopilatori dels seus casos més preeminents i que fins al dia d’avui havien romàs ocults al públic.

David Sierra es converteix en el Watson de Mañas en aquest llibre. Les seves il·lustracions són l’acompanyament ideal per a aquestes divertides històries, dibuixos expressius i caricaturescos que dinamitzaran la lectura dels més petits.

Set casos narrats pel mateix protagonista i dividits en set contes: Un estafador en París, Por un puñado de dientes, Cacos Fútbol Club, El misterio de la carta roja, Flor de Loto, Malagüero y una moto, Nicoletta Metralleta y El ladrón de miércoles.

Al costat d’aquest peculiar agent de l’ordre ens endinsarem en un món de lladres refinades i estrafolàries situacions, en les quals descobrirem històries basades en fets reals com la de l’estafador que va tenir la gosadia d’intentar vendre la Torre Eiffel (podeu trobar més informació sobre aquest cas real i el seu autor Victor Lustig). Ens trobarem també amb una malvada dentista obstinada a podrir les dents dels seus veïns, lladres que aprofiten els partits de futbol per a cometre els seus delictes, princeses moteres i molt més. A les mans de Archibald Wilson quedarà la tasca de solucionar tots aquests misteris, gràcies al seu audaç enginy.