Tertúlia virtual Llegir el Teatre: “La nit de la iguana” de Tennessee Williams

In Noticies

Torna la tertúlia Llegir el Teatre tot ampliant el ventall de lectures dels nostres usuaris. Una bona oportunitat per donar a conèixer alguns dels textos teatrals d’autors clàssics o contemporanis d’aquí o d’arreu del món que es representaran durant la temporada al TNC.

El dijous 4 de març a les 19 h tindrem una nova sessió de la tertúlia Llegir el Teatre on comentarem l’adaptació del TNC d’un clàssic nord-americà, La nit de la iguana de Tennessee Williams.

Un cant a la bellesa i a la llibertat

Anys quaranta, en un racó perdut de la costa del Pacífic a Mèxic. Mentre grups de turistes alemanys celebren en banyador els bombardejos de la Luftwaffe sobre Londres, l’antic reverend Lawrence T. Shannon, reconvertit en guia turístic després d’haver estat expulsat de la seva església i haver passat una temporada en una clínica psiquiàtrica, es retroba amb una antiga amant que regeix un petit hotel costaner.

Si voleu comparar el text de l’autor amb la famosa versió cinematogràfica de John Huston protagonitzada per Richard Burton i ava Gardner

Ja pots passar a recollir l’exemplar de regal especialment editat per Arola EditorsCom sempre, al vestíbul de la Biblioteca. I a més, podreu gaudir d’un 15% de descompte en les entrades de la representació al TNC un cop aquestes es reprenguin.

Com és habitual degut a les mesure sanitàries, la tertúlia es realitzarà en format virtual, cal que us hi inscrigueu i us enviarem l’enllaç per accedir a la reunió a través de l’app Zoom.