Nova secció: Filmografia bàsica

In Noticies

Filmografia bàsica és una selecció particular i variada de pel·lícules del fons de pel·lícules de la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado.

Una tria de 300 films on hi tenen cabuda produccions tan diverses com representatives. Des de grans clàssics de la història del cinema, fins a pel·lícules característiques d’un moviment cinematogràfic, d’un període o d’una generació determinada; passant per films significatius de la cinematografia de gèneres, del cinema independent o del cinema d’autor.

Si no voleu perdre el temps buscant el bo i millor del cinema clàssic i actual o ja esteu farts de no trobar el que busqueu a les plataformes de pagament, vine a la Biblioteca i consulta aquesta selecció que trobareu a la Planta 0.