Aquest Nadal activitats familiars virtuals i paneres culturals a la Biblioteca

In Activitats, Noticies

Aquest Nadal us tenim preparades moltes sorpreses. Al vestíbul de la Biblioteca, a la Planta 1 i a la Sala Infantil hi trobareu uns “regals” molt ben embolicats consistents en un paquetet de llibres que us proposem i que us podeu endur en préstec. Tots aquells que us n’endugueu podreu omplir una butlleta amb les vostres dades, deixar-la a l’urna que trobareu al vestíbul i al vestíbul de la Biblioteca i podreu participar en el sorteig de dues paneres culturals que inclouen un lot de llibres i 2 entrades pel Teatre Plaza en la modalitat d’adults i 4 en la d’infants. El sorteig tindrà lloc el 8 de gener.

D’altra banda, us hem preparat un programa especial d’activitats familiars de Nadal del 19 de desembre al 5 de gener, totes en format virtual. Podeu consultar-lo clicant al següent enllaç:

Programa especial d’activitats familiars Nadal 2020

I si encara no heu fet la carta als Reis d’Orient a la Biblioteca en tenim i també hi trobaràs unes bústies molt especials per deixar-les!