Tertúlia literària Nova collita: “Gina” de Maria Climent

In Noticies

Reprenem la tertúlia “Nova collita” amb nous autors del país. El proper dimecres 23 de setembre a les 19 h ens visitarà l’escriptora Maria Climent per parlar de la seva primera i exitosa novel·la Gina. L’Altra, 2019, la sorpresa de la temporada. Una novel·la sobre la vida, els seus entrebancs i les decisions que s’han de prendre, amb força tocs d’humor i també d’introspecció.

Abans podeu agafar en préstec un exemplar de la novel·la que trobareu al vestíbul de la Biblioteca i llegir-la per poder conversar i preguntar-li tot allò que vulgueu a l’autora. Disposem d’exemplars en català i en castellà.

Com sabeu, la tertúlia pretén acostar la nova literatura, els nous autors i ampliar el ventall de lectures dels usuaris de Castelldefels a més de donar a conèixer autors ben valorats i que, si ara despunten, ben aviat seran els imprescindibles de la literatura catalana.

Maria Climent fa de traductora i de community manager. Col·labora regularment amb la plataforma digital de cultura Catorze i viu entre Barcelona i Amposta. Gina és la seva primera i exitosa novel·la.

«Quan ets menuda, no t’imagines que res pot anar malament. Lo futur és un bufet lliure infinit, és tot teu, és inabastable, és etern, i morir-te et passarà, però en una altra vida. Hi ha gent que ja ho sap, que ho té fotut, perquè han tingut la mala sort d’haver nascut en un país en guerra o un entorn desfavorable. En este món de merda per desgràcia en tenim milions i milions i milions d’exemples, de xiquets amb un futur complicat. Però no era el meu cas. Jo donava per feta la vida fàcil. La felicitat, potser. Sí, donava la felicitat per segura. A mi, la vida m’aniria de cara.»

Us deixem amb l’entrevista que li van fer fa uns mesos al programa Més324 de TVC: