Recursos digitals: llibres

In Noticies, Recursos digitals

D’entre tots els recursos digitals accessibles per Internet, avui us parlarem dels llibres electrònics. Clicant al seu nom podreu accedir-hi:

Biblioteca del Teatre Nacional de Catalunya: més de 60 obres de teatre publicades per Arola editors en obert. Accés lliure.

Còmics en línia: accés a més de 200.000 còmics, des de les obres de l’època pre-còmic fins als moderns artistes de tot el món juntament amb entrevistes, comentaris, crítiques i altres materials. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

Ebiblio: recull de més de llibres de totes les matèries i gèneres i per atots els públics. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.