Recursos digitals: música i audiollibres

In Noticies, Recursos digitals

Per tal de proporcionar-vos informació útil accessible en línia, la Biblioteca ha elaborat el següent llistat on hi trobareu recursos culturals per descarregar-vos o visualitzar en línia. En aquest cas fem èmfasi en les plataformes dedicades a la música o a documents auditius:

Audiollibres en mp3: recull de més de 500 obres literàries per a tots els píblics en format mp3, és a dir, llibres parlats que faciliten l’accessibilitat a la lectura. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

L’Auditori a casa: Fragments de grans obres que els músics i músiques de L’Auditori, de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC) i de la Banda Municipal de Barcelona, comparteixen amb nosaltres des de casa seva.

Naxos Music Library: recull de més de 100.000 CD i 1.500.000 talls musicals, principalment de música clàssica. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.