Recursos digitals: eBiblio Catalunya

In Noticies

eBiblio Catalunya és un servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes. Es pot accedir a aquests continguts a través de diferents dispositius: ordinadors personals, lectors de llibres electrònics, tauletes o telèfons intel·ligents.

eBiblio ofereix als ciutadans una col·lecció de novetats editorials de diverses temàtiques:

• Obres de ficció per a públic adult i per a públic infantil i juvenil, que inclouen còmic, narrativa, poesia i teatre.
  • Obres de no-ficció per a públic adult i per a públic infantil i juvenil, que inclouen obres de ciències socials, desenvolupament personal, esports, informàtica, viatges, etc.

També disposa d’una selecció de pel·lícules, curtmetratges, enregistraments de concerts i documentals.

Per utilitzat el servei cal disposar del carnet d’usuari de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona i d’un correu electrònic. Cliqueu a l’enllaç per descarregar-vos la guia d’ús elaborada per la Biblioteca.

Per sol·licitar qualsevol informació i aclarir dubtes sobre el servei adreceu-vos a b.castelldefels@diba.cat o e-biblio.cultura@gencat.cat