Cada tarda contes amb la Benvalenta

In Activitats, Noticies

Bon dia,
Soc la pirata Benvalenta (… ja sabeu, la pirata que viu a la Sala Infantil de la biblioteca de Castelldefels).
I amb aquest escrit volia dir un parell de coses molt importants a tots els nens, nenes, pares, mares, avis, àvies… en fi, a tot ésser humà de la nostra ciutat.
Primer de tot vull felicitar-vos a tots per quedar-vos a casa durant aquests dies. És una cosa molt valenta -… de fet, és molt de pirata Benvalenta-, això que estem fent de no moure’ns gens ni mica de la nostra llar. Ja veureu com si seguim junts en aquesta tasca d’aquí ben poquet aconseguirem entre tots derrotar al virus aquest anomenat Covid-19 i ben aviat podrem tornar a la normalitat.
I la segona cosa que us volia dir és que, mentre duri tot això de que no podem sortir de casa, he pensat que, aprofitant que la meva llar és ni més ni menys que la sala infantil d’una biblioteca plena a vessar de contes de tot tipus, us en podria explicar algun cada tarda.  Triaré els que més m’agradin, els llegiré i els podreu trobar al compte de Facebook de la Biblioteca. Cada tarda un conte diferent. Cada tarda una aventura diferent.
I així, mentre duri aquest confinament, no em trobareu a faltar tant. Ni a mi, la Pirata Benvalenta, ni als contes de la biblioteca. Ep! De fet, ja podeu escoltar el primer conte!
Què? Què us sembla? Us agrada la meva idea? Ens trobarem cada tarda al Facebook? No hi falteu perquè jo sí que hi seré.
Salutacions i fins ben aviat a tots!!!!