Recursos digitals: revistes

In Noticies, Recursos digitals

D’entre tots els recursos digitals accessibles per Internet, avui us parlarem de les revistes. Clicant al seu nom podreu accedir-hi:

ARCA – Arxiu de revistes catalanes antigues: portal d’accés obert que inclou publicacions periòdiques tancades que han estat representatives dins la cultura i la societat catalana.

Curt ediciones: grup de premsa de revistes especialitzades que posa accessibles gratuïtament 20 revistes sobre moda, decoració, nàutica, gastronomia, salut, etc.

iQuiosc.cat: recull de més de 60 capçaleres de revistes en català. Accés lliure durant 1 mes.

Ebiblio – Revistes: recull de 46 revistes de totes les matèries i gèneres i per a tots els públics. Accessible amb el carnet de les biblioteques de la XBM o bé omplint el següent formulari.

RACO – Revistes catalanes en accés obert: 506 revistes científiques de totes les temàtiques i en accés obert.

Dialnet: portal amb infinitat de revistes científiques en llengua castellana, d’Espanya i de tot Llatinoàmerica.