Serveis virtuals i a distància vigents a la Biblioteca

In Noticies

Degut a l’estat d’alarma decretat i al tancament de tots els equipaments culturals, incloses les biblioteques, la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado només podrà prestar els següents serveis virtuals i a distància:

Préstec i accés a documents digitals: llibres, música, pel·lícules i documentals a través dels següents portals: Naxos Music Library, In-edit TV, E-film i Ebiblio.

Accés a recursos virtuals al portal Biblioteca Virtual de la XBM, inclosos Audiollibres en mp3. Cada dia hi publicarem diverses recomanacions de diferents obres, música, cinema, literatura, assaig, etc. a l’apartat Destacats, sempre disponibles i accessibles als portals esmentats.

Accés a continguts d’interès cultural i educatiu: hi trobareu recomanacions i iniciatives culturals vituals de tot tipus d’entitats, particulars o institucions d’arreu del país i del món. Tot a través dels comptes de la Biblioteca a les xarxes socials de Twitter, Facebook i Instragram.

Al compte de Twitter @bcastelldefelsr adreçat a un públic adult. Aquí podreu participar a la convocatòria #relats confinats i#artistesacasa.

Al compte de Facebook @BibliotecaRFJCastelldefels adreçat a un públic infantil i familiar. Aquí podreu accedir als Contes de la Benvalenta.

Al compte d’Instagram bibcastelldefels adreçat a un públic jove.

Per qualsevol consulta adreceu-vos a b.castelldefels@diba.cat