Tertúlia Llegir el Teatre: “Justícia” de Guillem Clua

In Noticies

Aquesta nova tertúlia pretén ampliar el ventall de lectures dels nostres usuaris i aprofitant la iniciativa del TNC junt amb les biblioteques públiques de Catalunya per donar a conèixer alguns dels textos teatrals d’autors clàssics o contemporanis d’aquí o d’arreu del món que es representaran durant la temporada al TNC.

El dijous 6 de febrer a les 19 h tindrem una nova sessió de la tertúlia Llegir el Teatre on comentarem la darrera peça teatral de Guillem Clua, Justícia que es representarà a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya a partir del 13 de febrer.

Guillem Clua (Barcelona, 1973) és dramaturg i guionista de TV. Ha escrit obres traduïdes a diverses llengües i representades a diversos països com ara La piel en llamasEl sabor de las cenizasLa golondrina), drames èpics (MarburgInvasión), però també musicals (Killer73 raons per deixar-te), adaptacions de clàssics (IlíadaLa revoltosa) i comèdies (SmileyAl damunt dels nostres cants).

Ja pots passar a recollir l’exemplar de regal especialment editat per Arola EditorsCom sempre, al vestíbul de la Biblioteca. I a més, podreu gaudir d’un 15% de descompte en les entrades de la representació al TNC.