21 de març: Dia mundial de la Poesia

In Noticies

combat poèticLa Biblioteca vol afegir-se als actes que arreu del país s’organitzen per celebrar el Dia Mundial de la Poesia, per això no us podeu perdre el següent programa d’activitats relacionades amb la poesia ni l’exposició bibliogràfica que trobareu al vestíbul i a la Planta 1 amb les darreres novetats, clàssics i poemaris variats i per a tots els públics.

De totes les activitats us recomanem especialment les següents:

• Dimecres 21 de 10 a 11.30 h. Recital de poemes per commemorar el dia mundial de la Poesia a càrrec del Servei Local de Català. Espai Margarida Xirgu.
  • Divendres 23 de 20 a 22 h. Festival de Slam Poetry d’exhibició amb motiu del dia Internacional de la Poesia a càrrec de l’entitat Llàurea, amb la participació de Dante Alarido, Isa García, Pablowski, Danillo Facelli i com a convidada Laura Solé. En col.laboració amb la Regidoria de Joventut. Plaça davant de la biblioteca.

[wpdm_package id=’12718′]