Nou programa d’activitats De l’hort a la Biblioteca

In Noticies

La iniciativa De l’hort a la Biblioteca pretén donar a conèixer els productes de proximitat del Parc Agrari del Baix Llobregat i a més, fomentar entre els nostres usuaris una vida i una dieta més saludables.

Com fer un hort urbà, tallers de receptes naturals i tradicionals, tallers de compostatge, contes, xerrades sobre productes de temporada, visites guiades, etc.

Tot seguit us adjuntem el programa d’activitats d’aquest trimestre de les 17 biblioteques de la comarca que hi prenen part:

[wpdm_package id=’11607′]

De totes les activitats programades us recomanem especialment la següent:

Dijous 30 de novembre a les 19 h. Taller per a públic adult: SHOW-COOKING DE TARDOR AMB PRODUCTES DE PROXIMITAT. Coneix els productes que ens ofereix el Parc Agrari del Baix Llobregat i les possibilitats que ens donen a la cuina. Bon profit! A càrrec de El Parc Agrari del Baix Llobregat. Inscripcions a partir del 21 d’octubre.