Tornen els 15 minuts comptats, cada tarda a la Sala Infantil

In Noticies

Quinze Minuts Comptats és la proposta infantil que posa en marxa la biblioteca de Castelldefels Ramon Fernàndez Jurado. Es tracta d’un canvi de format de l’antiga Hora del Conte setmanal que passa a ser a una lectura diària, de dilluns a divendres i que té lloc a les 17:30 h. Un bibliotecari o bibliotecària seurà a la sala infantil i llegirà durant 15 minuts alguns contes del fons de la biblioteca.

La filosofia de l’activitat és fer de la lectura de contes una activitat propera i accessible a tothom. Per aquest motiu, els assistents no s’han de desplaçar enlloc sinó que és el propi personal de l’equipament el que acudeix a la sala infantil a explicar contes a qui es trobi allà en aquell moment. No cal reservar un dia en concret per gaudir d’aquesta activitat ja que es repetirà cada dia de la setmana i sempre a la mateixa hora.

A més, després de la lectura d’aquests contes es convida als pares, mares, avis i àvies assistents a continuar ells mateixos llegint més contes als infants que vulguin.

La setmana vinent, per celebrar el Dia Europeu de les Llengües, llegirem cada dia contes en una llengua diferent:!