De l’hort a la Biblioteca: Showcooking amb productes de proximitat

In Noticies

La iniciativa De l’hort a la Biblioteca pretén donar a conèixer els productes de proximitat del Parc Agrari del Baix Llobregat i a més, fomentar entre els nostres usuaris una vida i una dieta més saludables.

Com fer un hort urbà, tallers de receptes naturals i tradicionals, tallers de compostatge, contes, xerrades sobre productes de temporada, visites guiades, etc.

Tot seguit us adjuntem el programa trimestral d’activitats de les 17 biblioteques de la comarca que hi prenen part:

[wpdm_package id=’10908′]

I no us perdeu la interessant activitat d’aquest dissabte! Encara hi ha places lliures!

Dissabte 13 de 12 a 14 h. Showcooking “Productes de proximitat. Coneix quins són els productes de proximitat, de temporada i com els podem cuinar” a càrrec de Cristina Roig, cuinera i el Parc Agrari del Baix Llobregat. Espai Margarida Xirgu.

Aquí us deixem una entrevista a la cuinera Cristina Roig: