Aquestes vacances de Setmana Santa activitats i jocs a la Biblioteca

In Noticies

Com cada any, durant les vacances de Setmana Santa, els nens i nenes de Castelldefels podran gaudir de diversos tallers i activitats a la Biblioteca. Enguany els tallers tracten sobre el món dels pirates. I és que una ciutat com Castelldefels, que celebra un desembarcament pirata cada estiu i que compta amb multitud de Torres de Guaita repartides per arreu, no podia deixar de retre homenatge a una part tan important de la nostra història com és el món de la pirateria. Així que agafeu-vos ben fort el barret i… a l’abordatge els meus valents!!! I no deixeu cap llibre sense llegir ni un tresor sense cercar! (Pst! una pista… i a la biblioteca en trobareu molts, de tresors!)

• Dilluns 10 de 18 a 19 h. Taller de còmic “Pirates de Castelldefels. Com era la vida dels pirates quan navegaven per les nostres costes? Descobreix que divertit pot ser fer un còmic utilitzant el dibuix i l’estampació de les teves empremtes” a càrrec d’Experimenta Art. Infants a partir de 7 anys. Sala taller infantil.
  • Dimarts 11 de 18 a 19 h. Taller “Converteix-te en autèntic pirata: fes el teu barret!” a càrrec de Lola Conde. Infants a  partir de 7 anys. Sala taller infantil.
  • Dimecres 12 de 18 a 19 h. Taller “A l’abordatge. Un cofre pirata ple de tresors!” a càrrec de Enigma Difusió Patrimonial. Infants de 3 a 6 anys. Sala taller infantil.
  • Dijous 13 d’11 a 12 h. Taller “Tresors de plàstic màgic per a petits pirates” a càrrec de Lola Conde. Infants de  3 a 6 anys. Sala taller infantil.

Aquells que no us agradin els tallers ja ho sabeu, podeu venir a llegir, connectar-vos a Internet i també a jugar amb jocs de taula. A la Sala Infantil oferim el servei “La biblioteca de Joc en joc“. Hi trobareu més de 30 jocs de taula per a totes les edats. Tant sols cal que escolliu un joc, deixeu un carnet al taulell i us el prestem perquè jugueu a la mateixa Sala. Si no us agrada no patiu, podeu canviar-lo tants cops com vulgueu.