Calendari de proves ACTIC per després de l’estiu

In Noticies

actic_logo_130pxLa Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado és centre col·laborador de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, de manera que s’hi poden realitzar les proves per a l’obtenció de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC). Això si, la inscripció l’heu de fer amb un mínim de 9 dies d’antel·lació.

Amb l’ACTIC es pretén:

• promoure la capacitació digital de la ciutadania per tal d’assolir una societat del coneixement inclusiva, dinàmica i competitiva.
  • generalitzar un estàndard en el mercat de treball que afavoreixi l’ocupació i la integració de les empreses i entitats en la dinàmica de la societat de la informació.
  • assegurar l’eficàcia de l’ús de les TIC en qualsevol activitat personal, econòmica o social.
  • influenciar positivament la qualitat de la formació en TIC.

Per més informació consulteu el portal actic.gencat.cat, la guia de la Biblioteca o adreceu-vos al taulell de la 1a planta de la Biblioteca i us explicarem com fer la inscripció a la prova i mirarem de facilitar-vos els llibres que us poden servir per preparar-vos la prova.

Si voleu veure el calendari de proves d’enguany cliqueu a l’enllaç.

Us deixem amb la guia de la prova perquè us hi aneu familiaritzant: