Prepara les teves vacances … a la Biblioteca

In Noticies

Com ja sabeu, a la Planta 0 disposeu de la secció de guies de viatge per triar, remenar i decidir la millor destinació per a les vacances. Aquest estiu però demanem la vostra col·laboració. A la secció esmentada hi trobareu dues capses amb plànols, mapes i fulletons informatius d’arreu del món que podeu agafar lliurement si creieu que us poden anar bé. A canvi, us demanem que quan torneu del vostre viatge hi deixeu tots aquells fulletons i material que hagueu recollit i que puguin servir per ampliar el nostre fons de viatges. Esperem que aquesta iniciativa us sigui d’ajuda i que torneu carregats de guies de museus, plànols de ciutats, guies de trens i metro, etc. d’arreu del món.

20160620_material_viatges (2) 20160620_material_viatges (1)

Com no podia ser d’altra manera, també us hem preparat una petita exposició amb les darreres guies de viatges adquirides per la Biblioteca disponibles per al préstec!

Per cert, si encara no t’has decidit, no dubtis a consultar aquests dos Prestatges virtuals on hi trobaràs un seguit de recursos que et poden anar d’allò més bé:

Especial d’estiu

imatge especial estiu