El Documental del Mes a la Biblioteca

In Noticies

portada Síria: una història d'amorEl Documental del Mes és la branca de distribució del Festival Internacional de Cinema Documental DocsBarcelona. Va néixer el 2005 amb l’objectiu d’apropar els documentals als espectadors més enllà de les ocasions puntuals que ens brinden els festivals i fora de les grans capitals.

La filosofia és la de crear un hàbit de consum documental, de contribuir a construir una cultura documental a casa nostra i de promoure la descentralització audiovisual, estrenant cada mes un llarg documental seleccionat/premiat als principals festivals de cinema que d’una altra manera no arribaria a les nostres sales.

Projeccions úniques a molts punts geogràfics, en sales de cinema comercial, però també i sobretot per centres culturals, museus, universitats, teatres i tot tipus d’espais de referència d’oferta cultural a nivell local.

La Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado s’adscriu a aquesta iniciativa,  de manera que el dimarts dia 28 de juny a les 19 h a la Sala Margarida Xirgu podreu gaudir del documental Síria: una història d’amor de Sean McAllister.
Entrada lliure.

Aquí teniu el tràiler del documental: