Entrevistes virtuals: Xavier Bosch

In Noticies

entrevistesvirtualsJa podeu enviar les vostres preguntes al convidat de l’Entrevista virtual, Xavier Bosch. Teniu temps fins el proper 31 de maig!

Les Entrevistes virtuals són un espai de participació on els lectors poden adreçar-se als seus autors preferits per fer-los preguntes sobre les seves obres i el seu procés creatiu.

El funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.

Pels qui encara no el conegueu, teniu una petita exposició d’alguns dels seus llibres al replà que hi ha entre la Planta 0 i la Planta 1. Us deixem amb l’entrevista emesa dins el programa Els Matins de TVC on l’autor parla de la seva darrera novel·la, Algú com tu, guardonada amb el Premi Ramon Llull 2015: