Entrevistes virtuals: Sònia Fernández-Vidal

In Noticies

entrevistesvirtualsJa podeu enviar les vostres preguntes al convidat de l’Entrevista virtual, Sònia Fernández-Vidal. Teniu temps fins el proper 22 d’abril!

Les Entrevistes virtuals són un espai de participació on els lectors poden adreçar-se als seus autors preferits per fer-los preguntes sobre les seves obres i el seu procés creatiu.

El funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.

Pels qui encara no conegueu aquesta dona de ciència i magnífica escriptora, teniu una petita exposició d’alguns dels seus llibres al replà que hi ha entre la Planta 0 i la Planta 1. Us deixem amb l’entrevista emesa el mes passat dins el programa Retrats de TVC: