Llibres digitals per escoltar a la Biblioteca

In Noticies

ereader

Com ja sabeu, des del mes passat i gràcies al projecte #SeebookBiblios disposem de llibres digitals que us podeu descarregar gratuïtament a la Planta 1 de la Biblioteca. A l’expositor habilitat hi trobareu una targeta per cada títol descarregable amb un codi QR o un codi alfanumèric. Capturant o teclejant el codi podreu accedir a l’obra de diversos autors independents (Ramon Gasch, Marc C. Griso, Josep B. Pompidor, Felipe Ortín, Jaume Burgell Alsina i Lluís Bosch) en format EPUB o PDF.

La iniciativa és possible gràcies a l’acord entre l’start-up barcelonina Digital Tangible, Diputació de Barcelona, Generalitat de Catalunya i Biblioteques de Barcelona.

Si no sabeu quina de les sis obres descarregar-vos, podeu escoltar els primers 15 minuts de cadascuna d’elles! Tant sols cal que cliqueu el següent enllaç i feu un “tastet” o us baixeu l’mp3: http://seebook.libsyn.com/