Entrevistes virtuals: Donna Leon

In Noticies

donnaJa podeu venir a buscar les obres de l’autor convidat a l’Entrevista virtual que trobareu exposades a la Planta 1, Donna Leon.

Les Entrevistes virtuals són un espai de participació on els lectors poden adreçar-se als seus autors preferits per fer-los preguntes sobre les seves obres i el seu procés creatiu.

El funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual fins el proper 24 de maig. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.

Us deixem amb l’entrevista que li van fer l’any 2013 al programa El Matí de Catalunya Ràdio:

Per cert, a la Planta 1 trobareu una petita exposició amb algunes de les novel·les de Donna Leon, totes disponibles pel préstec.