Finalitza amb èxit la primera edició del Codeclub de la Biblioteca

In Noticies

participants i professors del CodeclubEl passat dimecres dia 21 de gener va finalitzar la primera edició del Codeclub de la Biblioteca Central de Castelldefels. Al llarg de 12 sessions d’una durada d’una hora i mitja, una desena d’infants d’entre 10 i 12 anys han utilitzat una sèrie de materials didàctics pensats perquè els nens aprenguin els fonaments de la programació d’una forma creativa. Totes les sessions han tingut lloc a la Sala Multimèdia de la Biblioteca amb l’ajut inestimable dels dos professors voluntaris, el Juan Ramón i l’Iván.

Segons els organitzadors i els participants, el primer Codeclub ha estat tot un èxit, tant pels coneixements adquirits com per les bones estones que han passat.

Enhorabona a tots!

Per més informació consulteu el web codeclubcat.org.