Entrevistes virtuals: Albert Sánchez Piñol

In Noticies

pinyolDes d’avui dia 22 de setembre podeu trobar a la Planta 0 una exposició amb les obres de l’autor convidat a l’Entrevista virtual, una nova iniciativa de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Les Entrevistes virtuals són un espai de participació on els lectors poden adreçar-se als seus autors preferits per fer-los preguntes sobre les seves obres i el seu procés creatiu.

El funcionament per enviar les preguntes és molt senzill. Qualsevol persona major de 14 anys sense validació prèvia pot escriure la seva pregunta al formulari que trobarà a la Biblioteca Virtual durant tres setmanes. Un cop es tanqui aquest termini, es publicaran les respostes de l’autor convidat a la mateixa web.

Aquest mes és el torn d’Albert Sánchez Piñol, de manera que podeu enviar-li les vostres preguntes de l’1 al 24 d’octubre.