Èxit de la 12a Marató de Contes

In Noticies
espectacle a la RFJLa Biblioteca Central va acollir el passat 9 de maig  la dotzena edició de la Marató de Contes de Castelldefels, una jornada festiva dedicada a la narració oral i als contes per a totes les edats.

La jornada es va obrir amb la narració de Kim Arnal i el seu espectacle “Raví Xano, un gitano de la Índia”, una llegenda d’origen familiar que va contar les peripècies viscudes pel Raví Xano, el marajà Jadevindro, la princesa Zelda i el millor cavall del món, en Soliman.

Posteriorment va ser el torn de l’espectacle “James on the rocks” a càrrec deTrotam Teatre, una història ambientada en el Nepal i amb la participació de l’agent més famós del servei de la intel·ligència britànica, en James agent 010.

Font: elCastell.org