Revetlla de Sant Jordi i segon aniversari de la Biblioteca

In Noticies

Aquest 22 d’abril torna ser especial per la biblioteca, enguany celebrem la II Revetlla de Sant Jordi i el nostre 2n aniversari. Tal i com vem fer l’any passat la biblioteca es transformarà en un espai on hi conviuran el teatre, la música, la dansa, la narració oral i els tallers infantils.

A partir de les 17 h. i fins les 20:30 h. del vespre tothom està convidat a passar per la biblioteca per escoltar música en directe, veure petites peces de teatre, gaudir de la dansa clàssica i espanyola, escoltar un conte…. Podeu descarregar-vos el programa de la revetlla clicant a l’enllaç.

Si voleu fer-vos una idea de l’ambient que s’hi respirà en l’edició de l’any passat, aquí teniu la galería fotogràfica de la Revetlla 2013.

Vine amb nosaltres a celebrar la gran festa del llibre i la lectura i el nostre segon aniversari. T’esperem!!

Amb la col.laboració de l’Escola de dansa, Paranoia Teatre, Quartet Assai, Petit Ballet Córporal, Performing Arts Show, Broches sin reproches i Associació de Veïns Vista Alegre.

Pel que fa al funcionament de la Biblioteca:

– El servei de préstec, retorn, recollida de reserves i altres consultes es realitzarà a la 2a planta.
– Els ordinadors d’Internet i + de la 1a planta i infantil estaran desactivats.
– L’únic espai d’estudi seran els espais de suport i taules de la 2a planta.