Cicle de xerrades A taula

 In Noticies

logo BullipediaLa Biblioteca Central us té preparades tres xerrades sobre cuina amb els millors cuiners i especialistes en la matèria:

Dilluns 31 de 19 a 20.30 h. “La lluita de les estrelles Michelin. L’experiència del Restaurant Lluerna amb una estrella Michelin” a càrrec de Victor Quintillà (millor jove cuiner 2012 per l’Acadèmia Catalana de Gastronomia) i de Mar Gómez del Restaurant Lluerna.

Dimecres 2 de 19 a 20.30 h. “La Unitat UB-Bullipèdia: fent de la cuina una disciplina acadèmica”  a càrrec de la Unitat UB- Bullipèdia (Campus de l’Alimentació de la UB) i l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (Campus Baix Llobregat UPC) .

Dijous 10 de 19 a 20.30 h. Xerrada “Revistes que es mengen, pantalles que es beuen. Els mitjans de comunicació gastronòmics, avui” a càrrec de Josep Sucarrats, director de la revista Cuina i Germà Capdevila de la revista per a tauletes Sentits.

No cal inscripció prèvia! I per cert, tots aquells qui vingueu i ompliu la butlleta podreu participar al sorteig d’un sopar per a dues persones gentilesa del Gremi d’Hostaleria de Castelldefels.

També us hem preparat una petita exposició de llibres sobre cuiners que han rebut alguna estrella Michelin, la trobareu al cantó del taulell de préstec.

Recommended Posts

Comenceu a escriure i presioneu entrar per buscar

X