2es Jornades de Vida Sana amb premi
Al llarg d’aquest mes de març trobareu exposats a la Planta 0 i 1 una selecció de documents del nostre fons de Vida Sana en motiu de les 2es Jornades de Vida Sana: biblioteca 100% natural. Tots aquells que us endugueu en préstec algun document d’aquest fons podreu omplir una butlleta i participar en el sorteig de la panera de fruita i verdura ecològica gentilesa de Supermercats La Rosita. El sorteig es farà dilluns 31 de març a les 18 h.
Aquesta setmana no us perdeu les següents xerrades i taules rodones:
- Dimarts 18 de 18.30 a 20 h. Taula rodona Moda Sostenible, Moda Ecològica: és possible? a càrrec d’Antonia García Pérez, María Pérez-Hickman, Silvia Calvo de l’Associació de Moda Sostenible BCN, Ivonne Reuiber i Sabrina Gaillard. Espai Ramon Fernàndez Jurado.
- Divendres 21 de 19 a 20.30 h. Xerrada Consum responsable és vida sana. Presentació de la campanya Roba Neta: condicions de vida i laborals dels treballadors de la confecció al món i el consum responsable a càrrec d’Albert Sales, professor de la Universitat Pompeu Fabra. Amb la col.laboració de l’Associació Travalera. Espai Ramon Fernàndez Jurado.