Tertúlia operística a la Biblioteca

In Noticies

soperaDurant aquest primer trimestre de l’any 2014 tindrà lloc a l’Espai Ramon Fernàndez Jurado un nou cicle de tertúlies operístiques realitzades gràcies a la col·laboració amb el Grup de Recerques Històriques de Castelldefels (GREHIC) i el Grup de s’Òpera.

La propera cita és el proper dilluns 27 a les 19 h. amb Poca broma amb “Els pallassos” de R. Leoncavallo a càrrec de Jaume Tous, però no us perdeu les cites del 24 de febrer i 24 de març. Encara us hi podeu inscriure!

Si voleu començar a endinsar-vos en el mon de l’òpera no dubteu a consultar el nostre Prestatge Virtual sobre Arts escèniques, el fons de CD, DVD musicals i la secció de llibres de Música que trobareu a la Planta 0 de la Biblioteca.