Nadal a la biblioteca

In Noticies

reisJa pots consultar l’especial de Nadal de la Biblioteca Virtual i del Gènius. Inclou propostes per treure més profit a aquestes festes, conèixer les tradicions, gaudir de recomanacions literàries, musicals o cinematogràfiques, on aquest any s’ha creat una selecció musical de nadales, amb una llista a Spotify per amenitzar les vetllades dels propers dies i un apartat amb llibres per decorar la llar, idees per fer regals econòmics o bé per embolicar-los de forma original.

Amb l’especial de Nadal del Gènius també podràs enviar una postal virtual per felicitar les festes, imprimir i escriure la carta als Reis Mags o bé imprimir el calendari 2014 del Gènius. Destaquem també l’apartat “Per Nadal, cada dia una activitat”, on des del 16 al 29 de desembre cada dia et proposem una manualitat molt fàcil de fer.

I com sempre per aquestes festes,  al vestíbul de la Biblioteca hi trobareu uns lots de llibres ben embolicats perquè us els endugueu en préstec i si ompliu la butlleta amb les vostres dades podreu participar en el sorteig de dues entrades per les següents obres de teatre al Teatre Plaza, teniu temps fins el dissabte 11 de gener de 2014:

­ La Banqueta (de Paco Mir, el 31.05.14 a les 21 h) o Hotel dulce Hotel (d’Hotel Cochambre versions de Sabina, el 21.03.14 a les 21 h)