Trobada Clubs de lectura de la Xarxa de Biblioteques

In Noticies

Ahir al vespre un grup de participants dels nostres clubs de lectura i tertúlia literària, junt amb 1.500 membres més dels clubs de lectura de les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals es van trobar en la 3a Trobada de Clubs de Lectura. Aquesta es va fer a l’Auditori de Sant Cugat per veure l’obra Adreça Desconeguda, protagonitzada per Lluís Homar i Eduard Fernández. Van poder veure una representació especial d’aquesta obra, basada en la novel·la de l’escriptora nord-americana Kathrine Kressman Taylor. Una vegada finalitzada l’obra es va poder conversar amb els actors, i aquests van escoltar les opinions dels assistents. I finalment per la tornada cap a casa es va oferir un petit refrigeri per a tots. Va ser una vetllada genial, i des d’aquí aprofitem per animar a tothom a participar en els nostres clubs de lectura en idiomes i tertúlies literàries.