Les recomanacions del Club dels Experts

In Noticies

Com cada mes, els joves lectors de la Biblioteca van reunir-se per comentar i analitzar les darreres novetats en novel·la juvenil arribades a la Biblioteca entre d’altres. Si no hi participeu però voleu saber quins llibres han llegit al llarg d’aquest mes d’octubre, aquí teniu la llista amb un petit resum que us pot ajudar a escollir la lectura més adient als vostres gustos.

Us deixem amb la ressenya d’un  dels nostres participants:

portada El secreto del museoTitol: EL SECRETO DEL MUSEO
Autor: Henry Chancellor
Tom, un niño de 11 años, vive sole con sus tíos Jos y Melba. Dado que su padre -que pertenecía a una asociación que se dedicaba a buscar escarabajos- desapareció de un modo muy sospechoso, su madre decidió ir a buscarlo.
Su tío tiene un museo que está destrozado y le está llevando a la ruina. Nadie quiere comprar el museo pero hay un padre y una hija que sí quieren. El padre se llama Don Gervase y la hija Lotus.
Tom viajará en el tiempo e irá descubriendo cosas sobre Lotus y Don Gervase… ya que ambos ocultan un gran secreto.
Mi opinión personal es que, aunque es un libro bastante lioso, a la vez es fácil de entender y de comprender si tienes imaginación.
Se os pondrán los pelos de punta cuando sepáis la verdad sobre Lotus y Don Gervase.
El libro me ha encantado.

Marc