Visites i formació per als alumnes dels instituts

In Noticies

nen llegintLa Biblioteca engega un any més el seu programa de formació adreçat especialment als instituts d’educació secundària del nostre municipi. Amb aquestes sessions es vol donar a conèixer l’equipament i els serveis que ofereix, a més d’explicar com moure’s pel catàleg de la Biblioteca i consultar i treure partit de la Biblioteca Virtual. Les sessions, d’una durada d’una hora i escaig, tenen lloc els dimarts al matí per a grups d’un màxim de 30 alumnes. Cal concertar cita prèvia, com sempre, al telèfon 93 636 96 97, a l’e-mail b.castelldefels.c@diba.cat o a la mateixa Biblioteca.

Si voleu veure amb més detall el tipus de visites i la formació concreta que s’imparteix, cliqueu a l’enllaç.