Presentació del darrer poemari de Felipe Sérvulo

In Noticies

portada Ahora que amanecesDemà dijous 19 de setembre a les 19 h us esperem a la presentació del nou poemari de l’autor castelldefelenc Felipe Sérvulo (1947), Ahora que amaneces. Tindrà lloc a l’Espai Ramon Fernàndez Jurado i anirà a càrrec del mateix autor i dels escriptors Anna Rossell, Noemí Trujillo i Javier García Sánchez.

L’autor, nascut a Jaén però afincat al nostre municipi, ha publicat diversos poemaris a més d’un bon nombre d’obres pictòriques. Co-fundador de la revista literària Alga, actualment presideix l’associació cultural El Laberinto de Ariadna, que té per objectiu difondre les manifestacions artístiques dels seus associats.

Per cert, aquell mateix dia al vestíbul de la Biblioteca hi trobareu algunes de les seves obres disponibles per al préstec.