Serveis de la Biblioteca: donacions

In Noticies

donació de llibresCom no pot ser d’altra manera, la Biblioteca Central de Castelldefels agraeix les donacions de llibres i altres documents que fan els ciutadans i que poden contribuir a enriquir i ampliar el seu fons.

Si teniu llibres que ja no fareu servir i creieu que poden ser d’interès per la Biblioteca, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. Abans però cal conèixer la nostra política de donacions que especifica tant el procediment per dur-lo a terme com els requisits que han de complir per tal que siguin inclosos al fons de la Biblioteca:

• Els documents han d’estar sempre en molt bon estat.
  • Les obres hauran d’estar completes i tenir un contingut vigent.
  • Quant als llibres de coneixements, l’antiguitat de la seva publicació no podrà sobrepassar els cinc anys.
  • No s’acceptaran els següents documents: llibres de text, enciclopèdies, diccionaris, atles,  revistes i vídeos.

Per cert, si són més de 10 haureu de portar o enviar-nos un llistat dels documents per tal que el personal de la Biblioteca avaluï el seu interès pel nostre fons.